Неда Тешић

Neda Tešić

Title: Асистент

Subjects: Статистика, Финансијска математика, Економска статистике.

Office: 109

Office hours: Уторак, 10 - 12 часова

Phone number: 049/234-931

Email neda.tesic@efb.ues.rs.ba

Biography:

Неда Тешић рођена је 11. марта 1988. године у Брчком, гдје је завршила основну школу и ЈУ Економску школу. Проглашена је за ученика генерације ЈУ Економске школе Брчко. Економски факултет Брчко, Универзитета у Источном Сарајеву, уписала је 2007. године а дипломирала је 2011. године, на смјеру Менаџмент. Након завршених основних студија уписује мастер студије на истом факултету, смјер Маркетинг и менаџмент, који завршава 2015. године одбраном мастер рада под називом „Стратешки аспекти промоције у међународно оријентисаним предузећима“. Запослена је на Економском факултету Брчко, Универзитета у Источном Сарајеву. Изабрана је у звање асистента на ужој научној области Статистичка анализа, где изводи вежбе на предметима Статистика, Економска статистика и Финансијска математика.

Bibliography

  1. Košutić, N. (2013). Viral Marketing as an Integral Part of Marketing Activities of Modern Companies. Proceedings of the Faculty of Economics Brčko 7, Faculty of Economics Brčko, pp. 154-159.
  2. Tešić D. and Košutić N. (2015). Principles and Methodology of Efficient Warehouse Space Organization. Proceedings of the Faculty of Economics Brčko 9, Faculty of Economics Brčko, pp. 135-141.
  3. Poljić, M., Tešić, D. and Košutić, N. (2017). Digital CRM – A New Era in the Development of Customer Relationships. Proceedings of the XXII International Scientific Conference SM2017, Faculty of Economics in Subotica, pp. 207-214.
  4. Tešić, D., Košutić, N. i Lalić, S. (2017). Branding poljoprivrednih proizvoda kao strategija za razvoj ruralnih područja u kontekstu Bosne i Hercegovine. Zbornik radova konferencije „Naučni i tehnološki razvoj, modeliranje, menadžment i rešenja za računarski podržane aktivnosti poljoprivrednih proizvođača u regionu“, Perm, str. 162-168.
  5. Poljić, M., Tešić, D. i Košutić, N. (2018). Participation of Digital Promotion in the Promotional Mix of Small Enterprises. Strategic Management - International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Subotica, str. 32-39.
  6. Tešić, N. (2021). The Impact of the Covid-19 Pandemic on Household Consumption in Bosnia and Herzegovina. Proceedings of the Faculty of Economics Brčko, Faculty of Economics Brčko, pp. 65-74.

Other Competencies:

EN